Poefs

Lees meer
Poefs
1–24 of 38

Veelgestelde vragen

  • Of een poef wel of niet op voorraad is, geven wij aan op onze productpagina´s. Zodra je een poef hebt geselecteerd en op de productpagina bent, zie je onder de 'IN WINKELWAGENTJE' button een groen vinkje staan met daarachter de tekst ´Op voorraad´.
    Mist dit vinkje bij een poef? Dan zal de levertijd langer zijn dan 3 werkdagen. Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele levertijden van jouw producten opvragen bij onze leveranciers.
    Wanneer je een poef bestelt dat toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen we direct contact met je op om de actuele levertijd aan te geven. Op basis van die levertijd kan je kiezen uit een aantal opties:

    • Een backorder; dit houdt in dat jij de poef, zodra deze weer op voorraad is, als eerste geleverd krijgt. De langere levertijd kunnen we compenseren d.m.v. een korting of een gift.
    • Een ander artikel; we kunnen samen op zoek gaan naar een alternatieve poef die je net zo mooi vindt als degene die je oorspronkelijk gekozen had.
    • Vanzelfsprekend kun je je bestelling ook gratis annuleren.

    Twijfel je over de voorraadstatus of heb je een andere vraag over je bestelling? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • We begrijpen heel goed dat je de poef graag eerst wilt zien en voelen. Het is voor een groot deel van ons assortiment mogelijk om deze eerst te zien of te voelen voordat je overgaat tot een aankoop. Je kunt een persoonlijke afspraak inplannen om de luxe poef in de showroom van onze leveranciers te bekijken.
    Bel voor een afspraak met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of stuur een mailtje met je wensen naar info@solfelt.nl.

  • Ja, dit kan. Na afronden van het bestelproces kun je zelf een bezorgmoment kiezen. Wanneer je een kleiner product koopt*, ontvang je een Track & Trace code waarmee je online een tijdstip kunt kiezen. Wanneer je een groter product koopt** zal deze bezorgd worden door onze bezorgpartner, zij zullen contact met je opnemen over een datum en tijdstip.

    Wil je een bezorgmoment binnen drie werkdagen kiezen? Vaak kunnen we dat voor je regelen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

    *Als volgt te herkennen: wanneer in het afrekenproces 'Gratis verzending' onder verzendmethode staat
    **Als volgt te herkennen: wanneer in het afrekenproces 'Full Service verzending' onder verzendmethode staat

  • De levertijden verschillen per type product. Woonaccessoires en kleinere meubels die met PostNL of DHL mee kunnen, zullen binnen twee werkdagen worden bezorgd. De grotere meubels worden door ons bezorgd of via onze bezorgers JP Haarlem en Brenger, deze producten kunnen vaak binnen drie werkdagen worden bezorgd.

    We garanderen een gratis en nette levering zonder zorgen. Aflevering op de door jou gewenste plaats en een installatieservice behoren tot de mogelijkheden.

    Voor producten die niet voorradig zijn geldt een langere levertijd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij kunnen de actuele levertijden van jouw producten voor je achterhalen en direct aan je doorgeven.

    Heb je een andere vraag over de levertijd van een product? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Bij Solfelt worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. De enige mogelijke kosten zijn gerelateerd aan het gebruik van een verhuislift of verhuiskraan. Al onze producten worden met uiterste zorg afgeleverd op het door jou gewenste adres en op de door jou gekozen datum. Hiervoor werken we samen met professionele bezorgers die hun vak verstaan. We hebben ervoor gekozen om een uitstekende bezorgservice kosteloos aan te bieden, omdat we van mening zijn dat dit past bij het servicelevel dat je van Solfelt mag verwachten.

    Voor kleinere meubels maken we gebruik van diensten zoals PostNL, GLS, of Bregner. Bij de levering van grotere meubels nemen we zelf de verantwoordelijkheid of schakelen we gespecialiseerde bezorgpartners in. We bieden een Full Service verzending aan, die de volgende stappen omvat:

    1. Bezorging
    2. Uitpakken
    3. Monteren
    4. Verwijderen van verpakkingsmateriaal

    Deze service is gratis voor bestellingen boven de € 1.500. Als je bestelling onder dit bedrag valt, maar je wilt toch graag dat je meubels worden uitgepakt en gemonteerd, neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden. We zijn bereikbaar via 020-2111026, info@solfelt.nl, of via de chat.

Luxe en stijlvolle collectie van verschillende kwaliteitsmerken

Op zoek naar luxe poef? Bekijk hier dan direct diverse poefen van collecties van verschillende topmerken. Je vindt bij Solfelt enkel hoogwaardige collecties van premium design merken. Laat je inspireren door klassieke tijdloze merken als Eichholtz, Versmissen, Dome Deco en Silk-ka. Deze meubelstukken en woonaccessoires zijn niet alleen ontworpen door de beste designers, maar ook gemaakt door vakkundige ambachtslieden. Verder zijn deze poefs enkel gemaakt van hoogwaardige materialen, waardoor ze je jarenlang plezier zullen opleveren. Bekijk hier eenvoudig al je favoriete merken in een duidelijk overzichtelijk

Het ideale praktische woonaccessoire

Een poef is een ontzettend veelzijdig item. Zo kun je een poef bijpassend bij je bank kiezen, zodat je er heerlijk je voeten op kan rusten. Daarnaast kun je een luxe poef ook als een stoel gebruiken, bijvoorbeeld voor een kaptafel. Verder kun je een poef ook enkel gebruiken als een pronkstuk en als een finishing touch voor een zitruimte. Ga voor een model poef dat klasse en elegantie uitstraalt in een prachtige bordeaux rood fluweel. Of kies voor een vierkant model in een beige zandkleur. Gebruik deze poef afzonderlijk of combineer het met een Solfelt hoekbank. Voeg een vleugje glamour aan je interieur toe met een ronde poef in een rijke kleur fluweel en gouden details. Wat je woonstijl ook is, Solfelt heeft een bijpassende poef voor je!

Bestel jouw nieuwe poef gemakkelijk bij Solfelt

Heb je gekozen voor een nieuwe prachtige poef? Rond dan eenvoudig je bestelling af in de Solfelt webshop. Je bent gegarandeerd van een veilige betaling en een snelle levering. Solfelt bezorgt jouw nieuwe poef zo vlug, zodat jij zo snel mogelijk van dit nieuwe pronkstuk kan gaan genieten. Daarnaast heb je altijd 30 dagen de tijd om het item te retourneren. Heb je vragen over een poef? Dan kun je eenvoudig de Solfelt klantenservice contacteren. Dit kan via een mail naar info@solfelt.nl, maar je kunt uiteraard ook bellen naar 020-2111026 of je vraag stellen in de online chat die te vinden is om de Solfelt website. Solfelt heeft ook een showroom waar je de meubelstukken van dichtbij kunt bewonderen. Heb je hier interesse in, dan kun je een afspraak maken voor een bezoek.