Hoe kunnen we helpen?

Bel ons: 020 - 2111026

Maandag t/m vrijdag, 08:00 – 21:00
Zaterdag & zondag, 09:00 – 18:00

Liever contact met ons?

Ik help jou met vragen over bestellingen en interieuradvies.

Top 5 veelgestelde vragen

  • Ja, het is mogelijk om de luxe meubels eerst te zien of te voelen voordat je overgaat tot een aankoop. Verschillende stoffen voelen en eerst even op de stoel zitten, dat hoort erbij. Je kunt op afspraak langsgaan bij de showrooms van onze leveranciers. Neem voor het maken van een afspraak contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Of een product wel of niet op voorraad is, geven wij aan op onze productpagina´s. Zodra je een product hebt geselecteerd en op de productpagina bent, zie je onder de 'IN WINKELWAGENTJE' button een groen vinkje staan met daarachter de tekst ´Op voorraad´.

    Mist dit vinkje bij een product? Dan zal de levertijd langer zijn dan 3 werkdagen. Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele levertijden van jouw producten opvragen bij onze leveranciers.

    Wanneer je een product bestelt dat toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen we direct contact met je op om de actuele levertijd aan te geven. Op basis van die levertijd kan je kiezen uit een aantal opties:

    • Een backorder; dit houdt in dat jij het product, zodra deze weer op voorraad is, als eerste geleverd krijgt. De langere levertijd kunnen we compenseren d.m.v. een korting of een gift.
    • Een ander artikel; we kunnen samen op zoek gaan naar een alternatief product dat je net zo mooi vindt als het product dat je oorspronkelijk gekozen had.
    • Vanzelfsprekend kun je je bestelling ook gratis annuleren.

    Twijfel je over de voorraadstatus of heb je een andere vraag over je bestelling? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Bij Solfelt betaal je geen verzendkosten. Al onze producten worden uiterst secuur afgeleverd op het door jou gewenste adres en de door jou gekozen datum. We werken hiervoor met keurige bezorgers die hun vak verstaan. Wij hebben er voor gekozen om een uitstekende bezorgservice kosteloos aan te bieden, omdat we vinden dat dit bij het niveau van service hoort dat je van Solfelt kunt verwachten.
     
    Bij kleinere meubels maken wij gebruik van PostNL, bij het bezorgen van grotere meubels schakelen we JP Haarlem in. JP Haarlem biedt een Full Service verzending, die bestaat uit:
    1. Bezorgen
    2. Uitpakken
    3. Monteren
    4. Meenemen verpakking
     
    Deze service bieden wij gratis aan voor bestellingen boven de € 1.500. Onder dit bedrag, maar toch graag je meubels uitgepakt en gemonteerd? Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken via 020-2111026, info@solfelt.nl of via de chat.

  • Nee, de kosten voor het retourneren van producten zijn gratis. Behalve bij het demonteren van een lamp worden kosten in rekening gebracht. Wanneer je wil dat Solfelt de bestelling komt ophalen, neem dan contact met ons op.

  • Jazeker. Onze service houdt niet op bij simpelweg afleveren van de bestelde producten. Bij een bestelling vanaf € 1.500,- wordt de installatieservice gratis aangeboden. Wanneer dit het geval is, staat op de betaalpagina staat altijd 'Gratis verzending'. Wij bellen elke bestelling na, hierin zullen we verifiëren of je gebruik wenst te maken van de installatieservice*. Wanneer je gebruikmaakt van deze keuze, worden de producten bezorgd, uitgepakt, gemonteerd en nemen we het verpakkingsmateriaal weer voor je mee. De bezorging zal in dit geval via een van onze bezorgers lopen. Zij zullen dan contact met je opnemen over een geschikt bezorgmoment.

    Onder dit bedrag, maar toch graag je meubels uitgepakt en gemonteerd? Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken via 020-2111026, info@solfelt.nl of via de chat.

    *Waarom zou iemand geen gebruik willen maken van de installatieservice?
    Leveringen inclusief installatieservice kunnen soms later ingepland worden dan een levering exclusief installatieservice. Omdat snelheid soms belangrijker is, bellen wij altijd na of er gebruik gemaakt wenst te worden van de installatieservice.

Maak kennis met ons

  • Guus Clous
  • Tom Ridder
  • Danique van Rijn
  • Elvike van Gemmert
  • Bo de Bast
  • Julia Duker
  • Isa van Veen
  • Kevin Onwezen
  • installatie - Solfelt
    Installatieservice

    Bezorgen, installeren, verpakking mee terug. Direct genieten van je aankoop.

  • Uitstekende bezorgservice
    Uitstekende bezorgservice

    Altijd een keurige bezorging, nooit verzendkosten

  • Veilig betalen - Solfelt
    Betaal gemakkelijk en veilig

    Betaal met iDeal, Paypal, achteraf of (rentevrij) in 3x. Altijd verzekerd.

  • Exclusief assortiment - Solfelt
    Exclusief assortiment

    Assortiment van exclusieve merken, ruim 4000 producten.

Home Klantenservice