Hoe kunnen we jou helpen?

Telefoon

Bel ons: 020 - 2111026

Maandag t/m vrijdag, 08:00 – 21:00
Zaterdag & zondag, 09:00 – 18:00

Email

Liever contact met ons?

Klantenservice - Solfelt

Maak kennis met Denise

Denise helpt jou met vragen over bestellingen en interieuradvies.

Top 5 veelgestelde vragen

  • Naast de wettelijke garantie geldt er op de meeste artikelen ook een fabrieksgarantie. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld een jaar. Daarnaast kan de garantie per product en fabrikant verschillen. Solfelt kan hierin bemiddelen, maar is hier niet aansprakelijk voor. Wanneer je bestelde artikel niet goed functioneert binnen de garantieduur, gaan wij zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing. Hierbij kun je denken aan een reparatie, vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag. Als het probleem met het artikel valt toe te schrijven aan eigen schuld, heb je geen recht op garantie.

  • Wanneer je een product hebt besteld bij Solfelt, gaan we alles in gang zetten om dit product zo snel en zo goed mogelijk bij je te bezorgen. Bij de meeste bestellingen ontvang je binnen 24 uur een track & trace code, daarmee kun je je eigen bestelling volgen.

    Grotere orders (orders met grote meubels) worden vaak uitgevoerd door ons transportbedrijf. Zij nemen, als je dit zelf nog niet hebt aangegeven, contact met je op om een bezorgdag en tijdstip (naar keuze) af te spreken.

    Kijk voor meer informatie over de status van je bestelling in je account. Deze geeft altijd één van de volgende statussen aan:
    1. Order en betaling zijn ontvangen.
    2. Producten worden verzendklaar gemaakt.
    3a. Klein product is onderweg. Bekijk hier de status via je track & trace code.
    3b. Grotere producten staan klaar voor bezorging. Kies hier een bezorgdag.
    4. Order is bezorgd.

    Heb je geen account of heb je andere vragen over de status van je bestelling? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Om je artikelen retour te sturen, volg je het volgende proces. Via mijn account ga je naar het kopje “BESTELLINGEN”. Vervolgens klik je op de bestelling die je wilt retourneren via de knop ‘BEKIJKEN’. Daar kan je de producten die je wilt retourneren aanmelden.

    Vervolgens hangt het van de grootte van de artikelen af hoe deze kunnen worden geretourneerd. Kleine artikelen kunnen via PostNL worden verstuurd en grote artikelen zullen opgehaald worden. We zullen contact met je opnemen om een afspraak te maken, we komen langs wanneer het jou uitkomt.

    PostNL
    Wanneer je het artikel hebt geretourneerd via PostNL, is de zending op de website van PostNL te volgen met een track & trace code. Zodra Solfelt het geretourneerde artikel in ontvangst heeft genomen, kan de verwerking 5 dagen duren. Heb je na 5 werkdagen nadat je het artikel retour hebt gestuurd nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Solfelt
    Wanneer je wil dat Solfelt de bestelling komt ophalen, dan houden we de transportkosten in op het aankoopbedrag dat we terugstorten. We hanteren hiervoor de prijzen die onze bezorgers aanhouden.

    Heb je hulp nodig bij het retourproces? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Ben je van gedachten veranderd of heb je per ongeluk de verkeerde maat of kleur besteld? Geen probleem, zolang je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze kosteloos wijzigen of annuleren.

    Ik heb een account
    Om je bestelling te annuleren ga je naar je account en log je in. Ga naar de optie ‘BESTELLINGEN’, zoek je bestelling en klik op ‘BEKIJKEN’. Vervolgens klik je op de de link ‘ARTIKEL ANNULEREN’.

    Ik heb geen account
    Bel ons op 020-2111026 of spreek ons aan via de chat om door te geven dat je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Wij zullen vervolgens direct contact met de leverancier opnemen om de wijziging of annulering door te geven.

    Zodra wij of de leverancier je annuleringsverzoek goed hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een bericht van ons. Wanneer je bestelling al is verwerkt, is het niet meer mogelijk om deze nog te annuleren of wijzigen.

    Neem contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of stuur een mailtje naar info@solfelt.nl. Wij helpen je graag en zullen de verschillende opties met je doornemen.

  • Iemand anders gunt jou de producten van Solfelt, wat leuk! Op jouw cadeaubon vind je twee zaken, een speciale code en het bedrag dat deze code waard is. Wanneer de producten naar jouw keuze in je WINKELWAGEN zitten, kan je deze code invoeren in het veld ‘KORTINGSCODE’. Druk vervolgens op de knop ‘VERZILVEREN’. Het bedrag op de kaart wordt direct verrekend met het totaalbedrag.

Maak kennis met ons

  • Guus
    Guus Clous
  • Denise
    Denise van de Noort
  • Tom
    Tom Ridder
  • Bo
    Bo de Bast
  • installatie - Solfelt

    Installatieservice

    Bezorgen, installeren, verpakking mee terug. Direct genieten van je aankoop.

  • Uitstekende bezorgservice

    Uitstekende bezorgservice

    Altijd een keurige bezorging, nooit verzendkosten

  • Veilig betalen - Solfelt

    Betaal veilig

    Betaal met iDeal, Paypal, achteraf of (rentevrij) in 3x. Altijd verzekerd.

  • Exclusief assortiment - Solfelt

    Exclusief assortiment

    Assortiment van exclusieve merken, ruim 4000 producten.