Retro stoelen

Lees meer
Retro stoelen

Veelgestelde vragen

  • Of een retro stoel wel of niet op voorraad is, geven wij aan op onze productpagina´s. Zodra je een retro stoel hebt geselecteerd en op de productpagina bent, zie je onder de 'IN WINKELWAGENTJE' button een groen vinkje staan met daarachter de tekst ´Op voorraad´.
    Mist dit vinkje bij een retro stoel? Dan zal de levertijd langer zijn dan 3 werkdagen. Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele levertijden van jouw producten opvragen bij onze leveranciers.
    Wanneer je een retro stoel bestelt dat toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen we direct contact met je op om de actuele levertijd aan te geven. Op basis van die levertijd kan je kiezen uit een aantal opties:

    • Een backorder; dit houdt in dat jij de retro stoel, zodra deze weer op voorraad is, als eerste geleverd krijgt. De langere levertijd kunnen we compenseren d.m.v. een korting of een gift.
    • Een ander artikel; we kunnen samen op zoek gaan naar een alternatieve retro stoel die je net zo mooi vindt als degene die je oorspronkelijk gekozen had.
    • Vanzelfsprekend kun je je bestelling ook gratis annuleren.

    Twijfel je over de voorraadstatus of heb je een andere vraag over je bestelling? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • We begrijpen heel goed dat je de retro stoel graag eerst wilt zien en voelen. Het is voor een groot deel van ons assortiment mogelijk om deze eerst te zien of te voelen voordat je overgaat tot een aankoop. Je kunt een persoonlijke afspraak inplannen om de luxe retro stoel in de showroom van onze leveranciers te bekijken.
    Bel voor een afspraak met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of stuur een mailtje met je wensen naar info@solfelt.nl.

  • Ja, dit kan. Na afronden van het bestelproces kun je zelf een bezorgmoment kiezen. Wanneer je een kleiner product koopt*, ontvang je een Track & Trace code waarmee je online een tijdstip kunt kiezen. Wanneer je een groter product koopt** zal deze bezorgd worden door onze bezorgpartner, zij zullen contact met je opnemen over een datum en tijdstip.

    Wil je een bezorgmoment binnen drie werkdagen kiezen? Vaak kunnen we dat voor je regelen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

    *Als volgt te herkennen: wanneer in het afrekenproces 'Gratis verzending' onder verzendmethode staat
    **Als volgt te herkennen: wanneer in het afrekenproces 'Full Service verzending' onder verzendmethode staat

  • De levertijden verschillen per type product. Woonaccessoires en kleinere meubels die met PostNL of DHL mee kunnen, zullen binnen twee werkdagen worden bezorgd. De grotere meubels worden door ons bezorgd of via onze bezorgers JP Haarlem en Brenger, deze producten kunnen vaak binnen drie werkdagen worden bezorgd.

    We garanderen een gratis en nette levering zonder zorgen. Aflevering op de door jou gewenste plaats en een installatieservice behoren tot de mogelijkheden.

    Voor producten die niet voorradig zijn geldt een langere levertijd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij kunnen de actuele levertijden van jouw producten voor je achterhalen en direct aan je doorgeven.

    Heb je een andere vraag over de levertijd van een product? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Bij Solfelt betaal je geen verzendkosten. Al onze producten worden uiterst secuur afgeleverd op het door jou gewenste adres en de door jou gekozen datum. We werken hiervoor met keurige bezorgers die hun vak verstaan. Wij hebben er voor gekozen om een uitstekende bezorgservice kosteloos aan te bieden, omdat we vinden dat dit bij het niveau van service hoort dat je van Solfelt kunt verwachten.
     
    Bij kleinere meubels maken wij gebruik van PostNL, bij het bezorgen van grotere meubels schakelen we JP Haarlem in. JP Haarlem biedt een Full Service verzending, die bestaat uit:
    1. Bezorgen
    2. Uitpakken
    3. Monteren
    4. Meenemen verpakking
     
    Deze service bieden wij gratis aan voor bestellingen boven de € 1.500. Onder dit bedrag, maar toch graag je meubels uitgepakt en gemonteerd? Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken via 020-2111026, info@solfelt.nl of via de chat.

Enkel kwaliteitsmerken bij Solfelt

Ben je op zoek naar luxe items voor je woonkamer? Dan kan een retro stoel zeker niet ontbreken. Bij Solfelt vind je enkel de beste kwaliteitsmerken. Bekijk de collecties van Eichholtz, Versmissen en Silk-ka. Wat deze merken overeen hebben is dat ze enkel kwaliteit items aanbieden. Kies voor een stijlvol ontwerp, gemaakt van hoogwaardige en rijke materialen. Deze meubelstukken en woonaccessoires zullen niet alleen een indruk achterlaten bij je gasten, maar zullen je ook leven lang meegaan. Laat je inspireren door verschillende invloeden in het ruime aanbod van retro stoelen bij Solfelt. Laat je verrassen door diverse inspirerende ontwerpen van deze premium design merken.

Gedurfd, chique én stijlvol

Wat je interieurstijl ook is, de juiste retro stoelen kunnen hierbij niet ontbreken. Ga voor een prachtige loungestoel met gedurfde lijnen. Kom volledig tot rust in deze comfortabele fauteuil. Of kies voor een klassieke eetkamer stoel met een goud onderstel voor een chique look. Kies uit diverse kleuren, zoals blauw, beige of bruin. Deze stoelen zijn niet alleen uiterst comfortabel, maar bovenal erg stijlvol. Of ga voor een investment piece dat als een echte eyecatcher in een ruimte dient met een prachtige lounge chair. De luxe baqueira stof en houten onderstel zullen in elke ruimte naadloos aansluiten aan de rest van het interieur.

Rond de bestelling af bij Solfelt

Heb je een keuze kunnen maken uit de Solfelt collectie van retro stoelen? Plaats de items naar keuze in het winkelmandje en rond de bestelling af. Kies een geschikt bezorgmoment en jouw bestelling zal zo snel mogelijk bij jou thuis worden afgeleverd. Ben je niet tevreden met de aankoop of wil je toch graag voor een andere retro stoel gaan? Dan heb je altijd 30 dagen bedenktijd bij Solfelt. Heb je specifieke vragen over een bepaalde stoel uit de collectie, neem dan eenvoudig contact op met de Solfelt klantenservice medewerkers. Zij helpen je maar al te graag verder! Je kunt bellen naar 020-2111026, mailen naar info@solfelt.nl of je vraag stellen in de online chat. Bij stoelen is comfort uiteraard zeer belangrijk. Wil je daarom graag de stoelen eerst uitproberen voordat je de aankoop gaat afronden? Dan kan je de Solfelt showroom bezoeken! Je kunt een afspraak maken via een van de contactmogelijkheden zoals hierboven is beschreven.

Home Stoelen Retro stoelen