Schwung

Lees meer
Filter producten
1–24 of 85

Veelgestelde vragen

  • Dominique Sente uit België en Rudi Nijssen uit Nederland ontmoetten elkaar in Antwerpen toen zij goudsmid was en hij een antiquair. De gedeelde liefde voor het mooie en ongewone was de opstap naar hun visie, terwijl ze eigen stukken probeerden te creëren. Met meer dan 20 jaar ervaring in de woninginrichting industrie richtten ze Schwung Home op. Het is een creatieve studio, waar iedere lamp handgemaakt wordt in hun atelier. Ze bedenken, ontwerpen, bouwen en verzamelen objecten die energie, warmte en plezier brengen in allerlei persoonlijke ruimtes. Schwung is voortdurend op zoek om de collectie uit te breiden. Ze noemen het verlichte objecten.

  • Dat kan zeker. Wij werken samen met Klarna. Je ontvangt het product en kunt daar vervolgens 30 dagen van genieten voordat je hoeft te betalen. Om te betalen ontvang je van Klarna binnen twee weken een factuur. Vervolgens voldoe je factuur rechtstreeks aan Klarna, niet aan Solfelt.

  • De levertijden verschillen per type product. Woonaccessoires en kleinere meubels die met PostNL of DHL mee kunnen, zullen vaak binnen twee werkdagen worden bezorgd. De grotere meubels komen via onze bezorgers JP Haarlem en BR8, deze producten kunnen vaak binnen drie werkdagen worden bezorgd.

    We garanderen een gratis en nette levering zonder zorgen. Aflevering op de door jou gewenste plaats en een installatieservice behoren tot de mogelijkheden.

    Voor producten die niet voorradig zijn geldt een langere levertijd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij kunnen de actuele levertijden van jouw producten voor je achterhalen en direct aan je doorgeven.

    Heb je een andere vraag over de levertijd van een product? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Jazeker. Onze service houdt niet op bij simpelweg afleveren van de bestelde producten. Bij een bestelling vanaf € 1.500,- wordt de installatieservice gratis aangeboden. Wanneer dit het geval is, staat op de betaalpagina staat altijd 'Gratis verzending'. Wij bellen elke bestelling na, hierin zullen we verifiëren of je gebruik wenst te maken van de installatieservice*. Wanneer je gebruikmaakt van deze keuze, worden de producten bezorgd, uitgepakt, gemonteerd en nemen we het verpakkingsmateriaal weer voor je mee. De bezorging zal in dit geval via een van onze bezorgers lopen. Zij zullen dan contact met je opnemen over een geschikt bezorgmoment.

    Onder dit bedrag, maar toch graag je meubels uitgepakt en gemonteerd? Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken via 020-2111026, info@solfelt.nl of via de chat.

    *Waarom zou iemand geen gebruik willen maken van de installatieservice?
    Leveringen inclusief installatieservice kunnen soms later ingepland worden dan een levering exclusief installatieservice. Omdat snelheid soms belangrijker is, bellen wij altijd na of er gebruik gemaakt wenst te worden van de installatieservice.

Home Merken Schwung