Hockers

Lees meer
1–24 of 25

Veelgestelde vragen

  • Of een hocker wel of niet op voorraad is, geven wij aan op onze productpagina´s. Zodra je een hocker hebt geselecteerd en op de productpagina bent, zie je onder de 'IN WINKELWAGENTJE' button een groen vinkje staan met daarachter de tekst ´Op voorraad´.
    Mist dit vinkje bij een hocker? Dan zal de levertijd langer zijn dan 3 werkdagen. Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele levertijden van jouw producten opvragen bij onze leveranciers.
    Wanneer je een hocker bestelt dat toch niet op voorraad blijkt te zijn, nemen we direct contact met je op om de actuele levertijd aan te geven. Op basis van die levertijd kan je kiezen uit een aantal opties:

    • Een backorder; dit houdt in dat jij de hocker, zodra deze weer op voorraad is, als eerste geleverd krijgt. De langere levertijd kunnen we compenseren d.m.v. een korting of een gift.
    • Een ander artikel; we kunnen samen op zoek gaan naar een alternatieve hocker die je net zo mooi vindt als degene die je oorspronkelijk gekozen had.
    • Vanzelfsprekend kun je je bestelling ook gratis annuleren.

    Twijfel je over de voorraadstatus of heb je een andere vraag over je bestelling? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • We begrijpen heel goed dat je de hocker graag eerst wilt zien en voelen. Het is voor een groot deel van ons assortiment mogelijk om deze eerst te zien of te voelen voordat je overgaat tot een aankoop. Je kunt een persoonlijke afspraak inplannen om de luxe hocker in de showroom van onze leveranciers te bekijken.
    Bel voor een afspraak met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of stuur een mailtje met je wensen naar info@solfelt.nl.

  • Ja, dit kan. Na afronden van het bestelproces kun je zelf een bezorgmoment kiezen. Wanneer je een kleiner product koopt*, ontvang je een Track & Trace code waarmee je online een tijdstip kunt kiezen. Wanneer je een groter product koopt** zal deze bezorgd worden door onze bezorgpartner, zij zullen contact met je opnemen over een datum en tijdstip.

    Wil je een bezorgmoment binnen drie werkdagen kiezen? Vaak kunnen we dat voor je regelen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

    *Als volgt te herkennen: wanneer in het afrekenproces 'Gratis verzending' onder verzendmethode staat
    **Als volgt te herkennen: wanneer in het afrekenproces 'Full Service verzending' onder verzendmethode staat

  • De levertijden verschillen per type product. Woonaccessoires en kleinere meubels die met PostNL of DHL mee kunnen, zullen binnen twee werkdagen worden bezorgd. De grotere meubels worden door ons bezorgd of via onze bezorgers JP Haarlem en Brenger, deze producten kunnen vaak binnen drie werkdagen worden bezorgd.

    We garanderen een gratis en nette levering zonder zorgen. Aflevering op de door jou gewenste plaats en een installatieservice behoren tot de mogelijkheden.

    Voor producten die niet voorradig zijn geldt een langere levertijd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij kunnen de actuele levertijden van jouw producten voor je achterhalen en direct aan je doorgeven.

    Heb je een andere vraag over de levertijd van een product? Neem gerust contact met ons op via 020-2111026 (elke werkdag 8:00 – 21:00, zaterdag & zondag 9:00 – 18:00), spreek ons aan via de chat of mail je vraag naar info@solfelt.nl.

  • Bij Solfelt worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. De enige mogelijke kosten zijn gerelateerd aan het gebruik van een verhuislift of verhuiskraan. Al onze producten worden met uiterste zorg afgeleverd op het door jou gewenste adres en op de door jou gekozen datum. Hiervoor werken we samen met professionele bezorgers die hun vak verstaan. We hebben ervoor gekozen om een uitstekende bezorgservice kosteloos aan te bieden, omdat we van mening zijn dat dit past bij het servicelevel dat je van Solfelt mag verwachten.

    Voor kleinere meubels maken we gebruik van diensten zoals PostNL, GLS, of Bregner. Bij de levering van grotere meubels nemen we zelf de verantwoordelijkheid of schakelen we gespecialiseerde bezorgpartners in. We bieden een Full Service verzending aan, die de volgende stappen omvat:

    1. Bezorging
    2. Uitpakken
    3. Monteren
    4. Verwijderen van verpakkingsmateriaal

    Deze service is gratis voor bestellingen boven de € 1.500. Als je bestelling onder dit bedrag valt, maar je wilt toch graag dat je meubels worden uitgepakt en gemonteerd, neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden. We zijn bereikbaar via 020-2111026, info@solfelt.nl, of via de chat.

Hockers bij Solfelt

Een hocker kan een handige aanvulling zijn op het zitmeubilair in je woonkamer, zitkamer of in de wachtruimte op kantoor. Een hocker kun je bovendien ook als voetenbankje gebruiken, of eventueel als extra tafeltje naast de bank. Dit meubelstuk biedt verschillende mogelijkheden en is daarom erg populair om als extra te kopen bij het uitzoeken van een nieuwe bank of stoelen.

Hockers in verschillende uitvoeringen

Bij Solfelt kun je kiezen uit verschillende hockers in diverse uitvoeringen. Niet alleen qua kleur, maar ook qua model. Het hangt dus geheel van je smaak af of de stijl waarin de rest van de inrichting is uitgevoerd welke hocker daar het beste bij past. Ook de hoogte van de verschillende hockers verschilt. Wil je het meubel als voetenbankje gebruiken, let dan op de hoogte van de bank of stoel waarmee je de hocker wilt combineren, zodat je comfortabel kunt zitten.

Welke kleur hocker past in jouw interieur?

Bij Solfelt vind je hockers van Eichholtz. De verschillende modellen zijn leverbaar in diverse kleuren. Je kunt kiezen voor een kleur die mooi aansluit bij die van de bank of de salontafel. Maar je kunt natuurlijk ook gaan voor een kleur die er juist uit springt en ervoor zorgt dat juist de hocker meteen de aandacht trekt als iemand de kamer binnenkomt. Er zijn moderne kleuren maar ook stijlvolle klassieke kleuren, dus waar je voorkeur ook ligt, je zult gegarandeerd slagen.

Een hocker maakt je interieur echt af

Als je toe bent aan nieuwe zitmeubelen dan ga je wellicht in eerste instantie voor een mooie bank of comfortabele stoelen. Maar je voeten ontspannen neer kunnen leggen na een dag hard werken is ook wel erg prettig. Als je niet je voeten op de salontafel wilt leggen dan kan een hocker uitkomst bieden. Deze zet je voor de bank of de stoel en je kunt je voeten er heerlijk op laten rusten. Maar je kunt de hocker natuurlijk ook gebruiken als handig bijzettafeltje.

Hockers voor een zakelijk interieur

Hockers passen ook prima in een zakelijk interieur. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de inrichting van de lounge van een hotel of de wachtruimte van een bedrijf of bij een praktijkruimte aan huis. Door te werken met hockers creëer je extra sfeer en stijl en dat zullen bezoekers zeker waarderen.

Hockers bestellen bij Solfelt

Wil jij ook zo’n heerlijk comfortabele hocker toevoegen aan je zithoek? Bestel hem dan bij Solfelt. Je kunt je bestelling direct via de webshop doorgeven. Wil je liever eerst zien wat je koopt? Ook dat is mogelijk. Je kunt een bezoek brengen aan onze showroom in Noordwijkerhout. Het is het handigst als je hiervoor een afspraak maakt, dit kan via telefoonnummer 020-2111026 of stuur een e-mail naar info@solfelt.nl. Je kunt ook gebruik maken van de chat op deze website. Je bestelling wordt altijd in overleg met de klant geleverd en er worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Wil je advies over je aankoop? Bij je bezoek aan de showroom of online kunnen onze interieurdeskundigen je desgevraagd advies geven of antwoord geven op je vragen over ons assortiment.

Home Stoelen Hockers